Концептуальний проект з ребрендингу упаковки цукру фірми «Брауні». Існує два типи: темна та світла демера. Ідея концепції бренду полягає в тому, що цукор бренду поставляється прямо з Міссісіпі, батьківщини блюзової музики. Слоган компанії міг би бути: ‘Your coffee will never sound better. The most musical sugar, straight from Mississippi. Малюнки створені Сергієм вручну звичайної кулькової ручки.

Проект опублікований на сайті найкращих упаковок світу The Dieline Awards.

Проект опублікований у добірці кращих упаковок лютого 2017 року на сайті What the pack?.

[:]

Теги
Почати роботу
Розкажіть про свій проект і наш менеджер зв'яжеться з вами

УУуупс

Ваш браузер застарів або не підтримує цей сайт.
Спробуйте інший веб-браузер.

Оновити браузер