)
Клієнт: Конгрес «поєднані технології естетичної медицини»
Сайт проекту: www.ctam.club
Завданням проекту було створення ребрендингу логотипу і візуальної айдентики бренду Конгресу, а саме створення більш футуристичного образу, при цьому потрібно було піти від «IT-шной», будівельної асоціації.
Процесс работы
Назва Конгресу є абревіатурою складається з 4 букв:
СТЭМ — поєднані технології естетичної медицини
CTAM — combined technologies of aesthetic medicine
Примітно, що букви «С» і «Т» є і російською і в англійській назві. Ми взяли це за основу майбутньої емблеми.
Спочатку ми планували поєднати абревіатуру в єдину систему і в одне ціле.
У якийсь момент розуміємо, що нам потрібно йти в бік емблеми яка буде передавати ідею «поєднання», «суміщення» технологій, як кубики Lego, пазл, як частинки атомів, молекули.
Мислимо за такою схемою: пазл — молекула — медицина — злиття — взаємодія — однорідність — гнучкість — механізм — технологічність. Тут приходить ідея основи емблеми-симбіоз, форма тісних взаємин між організмами різних видів, при якій хоча б один з них отримує для себе користь.
Пробуємо створення емблеми симбіозу, пазла, який буде передавати ідею поєднаних технологій.
Букви «С» і «Т» є частинами «пазла симбіозу» і формують основу емблеми. В якості патерну використовуємо елементи логотипу.