)
[:en]Client: Everyday Flowers
Task: Development of an identity and logo for flower company
Release: February 2014
CHYRKOV studio has developed a corporate identity for Everyday Flowers (Moscow).
Brand Everyday Flowers — flowers for everyday. This is a whole new level of interior decoration. No longer requires daily care of bouquets, Everyday Flowers are flowers that can please the customer weeks, months and even years. Due to the unique technology of dried flowers and do not lose their natural appearance. This technology gives the colors a sophisticated look for a long time. In connection with this production is Everyday Flowers ultrahigh quality luxury segment.
Object and purpose of the project was to create a unique, recognizable corporate identity that can occupy a special niche in the segment of premium services.
We also created a temporary cap on the company’s website: everydayflowers.pro
Commercial proposal for clients:
Site:
Brandbook:
[:ru]Клиент: Everyday Flowers
Задача: Разработка логотипа и фирменного стиля флористической компании
Релиз: Февраль 2014
CHYRKOV studio разработала фирменный стиль для московской компании Everyday Flowers.
Бренд Everyday Flowers — это цветы на каждый день. Это совершенно новый уровень оформления интерьеров. Больше не требуется ежедневного ухода за букетами, ведь Everyday Flowers — это цветы, которые могут радовать клиента на протяжении нескольких недель, месяцев и даже лет. Благодаря уникальной технологии цветы высушиваются и не теряют своего природного вида. Такая технология придает цветам неповторимый вид на долгое время.
Продукция Everyday Flowers всегда высокого качества, из-за чего попадает в люкс-сегмент.
Мы создали уникальный и узнаваемый фирменный стиль бренда, который занял особую нишу на рынке премиальных услуг.
Коммерческое предложение для клиентов и партнеров:
Заглушка на сайт:
Брендбук:
[:]