)
Клієнт: «НТК Інтурист»
Завдання: Редизайн B2C сайту туроператора Інтурист
Сайт: intourist.online
Реліз: Травень 2017
Сайт intourist.online використовують щодня понад 3 тисячі людей, він повністю відповідає трендам 2017-го року і поєднує в собі продуманий функціонал та інтерфейс. Дана платформа допомагає туристам вибрати та забронювати подорож своєї мрії, а туроператору визначити туристичний попит та очікування мандрівника. Нашим завданням було переробити структуру та створити новий дизайн ключових сторінок B2C сайт: головну, результати пошуку, сторінку готелю, а також сторінки бронювання та створити нову дизайн-систему для сайту. Головним розробником сайту виступила компанія Artwell.
5 жовтня 2017 року з проектом «intourist.online» (на момент проведення конкурсу, сайт знаходився на домені intourist.ru) ми стали переможцем міжнародного конкурсу в номінації «Найкращий портал туристської компанії/проекту». Урочиста церемонія нагородження переможців міжнародного конкурсу «Найкращий туристський портал» відбулася 5 жовтня на конференції
присвяченої найновішим трендам у галузі інформаційних технологій у сегменті подорожей. За перемогу цього року боролися 80 учасників із 31 міст. Журі конкурсу оцінювало такі критерії порталів-конкурсантів, як відповідність потребам користувачів, технічні аспекти функціонування, структуру та навігацію, оформлення та контент. Компанія «НТК Інтурист» висловила нам подяку за дизайн, відповідальний підхід до справи та креативне бачення (джерело).
Старий дизайн сайту
Новий дизайн сайту
Диплом переможця у номінації «Найкращий портал туристської компанії/проекту»
[:]