[:en]Miraton SS-2012[:ru]Miraton SS-2012[:]

[:en]Client: Miraton
Task: Shooting for an advertising campaign
Release: June 2012

Brand Miraton presented his vision of spring-summer 2012, which concluded in the slogan «Be natural». Tender spring colors and bright summer colors, animalistic print and floral decoration, intricate textures — the designers drew inspiration from nature. «Be natural» — offers the new season fashion market Miraton, noting that the concept of «natural» and «fashionable» are no longer antagonists.
In the spirit of the concept of naturalism established five promotional images, which can be called as follows:
1. Flora
This really spring image, the image gentle, sentimental, soft, sensual girl who loves to dream and dream. Image of a romantic nature.
2. Chameleon
Image, close to those who prefer to be different / th, each time changing his style, like a chameleon — skin color. It is preferred by strong girls who love to be the center of attention, and strong-willed, determined men.
To fully capture the essence of this image, the theme of an advertising photo shoot steel jungle — a key motif of the come fashion season.
3. Paradise bird
Summer image, painted in bright colors extravaganza. If you live in an atmosphere of celebration, adore dynamics, incendiary parties, fashion social events and love to attract attention, then express your second «I», you can use it this way.
4. Mermaid
Marine image — a synonym of the sea. Natural for a period of rest on the coast, sea travel, cruises and sailing.
5. Dandy
He is both elegant gentleman and brutal macho day — business, and at night the fatal man. Looks like a dandy, dressed with a gloss. Dandy with rock and roll coating.
If we talk about the female counterpart of this image, it is a mysterious lady with flёrom mystery, incredibly seductive and sexy.
You can choose any of these images, highlighting it with the shoes, bags and accessories from the collection Spring-Summer 2012, says Miraton. Shoes and handbags have become the focus of thematic scenes captured separately, the nature of which is easily guessed.

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer

Miraton SS-2012 Sergei Chyrkov photographer[:ru]Клиент: Miraton
Задача: Фотосъемка рекламной кампании.
Релиз: Июнь 2012

Бренд Miraton представил своё видение сезона весна-лето 2012, которое заключено в слогане «Be natural». Нежные весенние оттенки и яркие летние цвета, анималистический принт и флористический декор, сложные текстуры – дизайнеры черпали вдохновение у самой природы. «Будь натуральным», – предлагает в новом сезоне fashion market Miraton, отмечая, что понятия «естественно» и «модно» больше не являются антагонистами.
В духе концепции натурализма были созданы пять рекламных образов, которые условно можно назвать так:
1. Флора
Этот по-настоящему весенний образ, образ нежной, сентиментальной, мягкой, чувственной девушки, которая любит грезить и мечтать. Образ романтичной натуры.
2. Хамелеон
Образ, близкий тем, кто предпочитает быть разной/ым, каждый раз меняя свой стиль, как хамелеон – цвет кожи. Его предпочитают сильные девушки, которые обожают быть в центре внимания, и волевые, решительные мужчины.
Чтобы в полной мере передать суть этого образа, темой рекламной фотосессии стали джунгли – ключевой мотив наступившего модного сезона.
3. Райская птичка
Летний образ, раскрашенный в феерию ярких красок. Если Вы живёте в атмосфере праздника, обожаете динамику, зажигательные вечеринки, модные светские мероприятия и любите обращать на себя внимание, то выразить своё второе «я» можно с помощью именно этого образа.
4. Русалка
Морской образ — синоним моря. Естественный для периода отдыха на побережье, морских путешествий, круизов и прогулок под парусом.
5. Денди
Он одновременно элегантный джентльмен и брутальный мачо, днём — деловой, а ночью роковой мужчина. Выглядит как франт, одет с лоском. Эдакий щёголь с рок-н-ролльным налётом.
Если говорить о женском аналоге этого образа, то является таинственная дама с флёром загадочности, невероятно соблазнительная и сексуальная.
Вы можете выбрать любой из этих образов, подчеркнув его с помощью обуви, сумок и аксессуаров из коллекции весна-лето 2012, говорит Miraton. Обувь и сумки стали центром отдельно отснятых тематических сюжетов, характер которых легко угадывается.

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф

Miraton SS-2012 Сергей Чирков фотограф[:]

Теги
Почати роботу
Розкажіть про свій проект і наш менеджер зв'яжеться з вами

УУуупс

Ваш браузер застарів або не підтримує цей сайт.
Спробуйте інший веб-браузер.

Оновити браузер