PAOLO PINSA

«Paolo» — це сімейна піцерія, особливістю якої є спосіб приготування піци. Ресторан використовує 3 види італійського борошна, а свій унікальний рецепт тримають у секреті. Завданням було розробити логотип ресторану, передати його творчу та креативну атмосферу.

Основним елементом логотипу Paolo є абстрактний образ піци, який символізує рух рук піцайоло під час приготування страви. Логотип створено з однієї лінії, яка передає динаміку та уособлює творчий процес готування. Як шрифт для назви ресторану використовується класична антиква, що створює сильний контраст до досить наївного малюнка логотипу, при цьому підкреслює статус закладу.
Айдентика ресторану містить ілюстрації інгредієнтів, що використовуються в приготуванні піци.

Теги
Почати роботу
Розкажіть про свій проект і наш менеджер зв'яжеться з вами

УУуупс

Ваш браузер застарів або не підтримує цей сайт.
Спробуйте інший веб-браузер.

Оновити браузер