)
< strong>клієнт:< / strong> Pure Skin
< strong>завдання: < / strong>Дизайн і розробка айдентики для клініки
< strong>реліз:< / strong> лютий 2019
У лютому перед нами виникла дуже цікава задача: розробити бренд для клініки, що спеціалізується з видалення татуювань.
Перед тим як приступити до роботи, ми провели ряд досліджень і опитувань з фокус-групами. Перевірили гіпотези щодо назви майбутнього бренду та стилістики. Всім хто брав участь, окреме спасибі! Ми були приємно здивовані результатами, цільова аудиторія дала нам зрозуміти, що вони хочуть бачити мінімалістичний, строгий дизайн, гротеск в логотипі і чорно-білу гаму, а не байкерський стиль з черепами.
Так з’явилася назва «Pure Skin» — це клініка преміум класу з видалення татуювань і татуажу, надтехнологічним лазером. Концепція логотипу полягає в» видаленні » частини назви компанії, що підкреслює її основний вид діяльності. Слово «pure» з англійської означає чистий, природний.
Для нас важливо, щоб бренд асоціювався з чистотою і високими стандартами якості б’юті-індустрії і медициною преміум класу, тому основні корпоративні кольори — це чорний і білий. Вони передають професіоналізм, лаконічність і преміальність.
Рішення для фірмового патерну лежало на поверхні: це промені лазера за допомогою якого видаляють татуювання.