Miraton FW2011-12
Клієнт: MiratonЗавдання: Фотографування рекламної кампанії.Реліз:
Мережа fashion-маркетів Miraton запустила нову рекламну кампанію Mirror Games, присвячену колекції осінь-зима 2011-2012. Концепція «Дзеркальних ігор» звертає увагу на гру з образами. Тому стрижнем фотосесії, присвяченої осінньо-зимової колекції, стало дзеркало – уособлення різноманіття, самопізнання, споглядання та істини.
Це чарівне, магічне і досі непізнане творіння ірреального світу лягло в основу дійства, яке розгорталося у процесі фотозйомки. На березі Куяльницького лиману креативно-технічною групою Miraton було збудовано ціле королівство дзеркал.
Головною героїнею цієї дзеркальної країни та, відповідно, обличчям нової рекламної компанії стала дівчина, яка не боїться змінюватись, експериментувати, бути іншою. Має багато осіб. Вчора ця дівчина могла «запалювати» на вечірці, бути гламурною тусовщицею та світською левицею, сьогодні вона – романтична мрійниця, а завтра – інтелектуалка, котра любить подорожі. Для цієї дівчини характерні різноманітність настроїв та калейдоскоп способів життя.
Вона глибока, неординарна натура, в якій багато «я», при цьому «я» вчорашнє, сьогоднішнє та завтрашнє кардинально відрізняються один від одного. Вона знає про своє внутрішнє розмаїття і прагне по-різному подавати себе. Героїня дзеркальних ігор завжди трохи актриса та трохи Аліса, дівчина-загадка, яку хочеться розгадати.
Аксесуари, взуття та сумки, представлені в мережі Miraton, допомагають створити нову/нову себе - знайти і грамотно викласти своє alter ego, розповісти про друге «я» і вміло продемонструвати всі свої внутрішні та зовнішні грані. Вони сприяють самовираженню, розповідають про важливі характеристики особистості, підкреслюють властиву нам мультиобразность і відбивають властиву кожному з нас поліфонію стилів. Будучи, здавалося б, нюансом, а насправді важливою частиною єдиного цілого, аксесуари, взуття та сумки від Miraton сприяють створенню завершеного, бажаного, актуального в тій чи іншій ролі образу.
Тип проекту
Період запуску