Xella Clinic
Xella Clinic — одна з небагатьох клінік, яка ставить в пріоритет своєї роботи сервіс-дизайн (цілісна система доставки цінності).
Нашій студії було поставлено ряд завдань: розробити назву, логотип і візуальну айдентику. В ході декількох зустрічей робочої групи, ми провели ряд досліджень з метою створення унікального продукту на ринку естетичної медицини. Була визначена цільова аудиторія, сформульована філософія клініки, її цінності і основні принципи роботи. Все це ми постаралися передати в бренд Xella Clinic .Філософія клініки полягає в тому, що лікар - реставратор, а клієнт - унікальний витвір мистецтва. Існує колосальна різниця між б/у і антикваріатом. На думку Xella Clinic повне "перероблення" людини, веде до втрати його унікальності - це вульгарність і карикатура. Лікарі клініки хочуть зберегти природну красу кожного. Клієнти клініки не хочуть бути вічно молодими, їм важливо бути актуальними (фраза з одного інтерв'ю з потенційним клієнтом).
Назва клініки — XELLA. Це досить персональний бренд, так як назва складається з букв імен засновників — Ксенія і Людмила. Назва вийшло ефектним, преміальним і простим у вимові на будь-якій мові.
Логотипні блок компанії Xella Clinic є оригінальне авторське зображення назви компанії в якості основного логотипу і дескриптор. Форму букв підказали японські катани і основні інструменти контурної пластики - голки. Дескриптор розташовується під або перед назвою.
В основу фірмовим паттерна лягла ідея японського мистецтва «Кінцугі». «Кінцугі» (з японкою «золота латка») — японське мистецтво реставрації керамічних виробів за допомогою спеціального лаку, змішаного з золотим порошком. Філософська основа мистецтва «кінцугі» полягає перш за все в тому, що поломки і тріщини невід'ємні від історії об'єкта, і тому не заслуговують забуття і маскування. В рамках концепції, як форм тріщин пропонується використовувати форму річки. Річка - символ життя, родючості. У багатьох культурах річка була священним символом.
Тип проекту
Період запуску